Beautiful Globe

Kroatien

Publicerad 2015-07-21 18:38:31 i Kroatien 2015,

*suckar högt för blogg.se ville inte spara utkast*
 
Kom hem från Podgora och Kroatien härom dagen. Internet var sådär så kunde inte ladda upp några bilder, vilket ledde till att jag inte kände att det var värt att blogga. Det var jättevackert, för mig ligger fortfarande Grekland som nummer ett men Kroatien kommer tätt därefter. Superfin natur, trevlig lokalbefolkning, mindre pigg på turisterna. De andra turisternas beteende och brist på respekt förstörde lite av semestern faktiskt, tänk om alla kunde vara som svenska turister? Men det kanske bara är jag som inte tycker att man ska skrika på personalen och gå omkring i badkläder på allmänna gator och i affärer och på resturanger. 
Här följer i vilket fall lite bilder från de första dagarna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabelle

Hej! Jag heter Isabelle och är 20 år. Jag bor strax utanför Stockholm och försöker komma på vart jag vill i livet. Denna blogg kommer endast handla om mina resor, min 'vardagsblogg' hittar ni här nedan. http://isabellelovisa.webblogg.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela