Beautiful Globe

Mostar

Publicerad 2015-07-22 18:53:00 i Kroatien 2015,

Under veckan i Kroatien så tog vi en tur till Mostar i Bosnien Herzegovina. Jag tycker verkligen att det var värt det, lite skönt också att komma undan den extrema värmen för en dag. Det var ju inte mycket att göra i Mostar förutom att ta en liten kort tur runt i staden, titta och fota bron som alla andra och sen var det i princip tillbaka. Fint var det dock, jättevacker verkligen och bilderna gör det inte riktigt rättvist. Men som sagt, de tre-fyra timmarna vi var där var ganska tillräckligt. Vägen dit var också så häftig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabelle

Hej! Jag heter Isabelle och är 20 år. Jag bor strax utanför Stockholm och försöker komma på vart jag vill i livet. Denna blogg kommer endast handla om mina resor, min 'vardagsblogg' hittar ni här nedan. http://isabellelovisa.webblogg.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela