Beautiful Globe

Big Buddha

Publicerad 2015-10-17 11:30:00 i Hong Kong 2015,

Efter en jobbig natt mellan lördag och söndag, efter en hård utgång på lördagen spenderades söndagen på rummet och framåt kvällen middag och Starbucks. Tror vi spenderade ca 130 SEK var den dagen. Så på måndag var vi igång igen ut på det häftigaste äventyren av de alla.
Pågrund av varning för åskväder hade de stängt av linbanan man kan åka upp till denna plats, så istället fick vi ta buss upp. 
I detta område vandrade vi runt i ett bra antal minuter innan vi insåg att Buddhan var precis framför ögonen på oss
Tempel
Ja, det regnade.. när vi stod och väntade på bussen tillbaka ner var det helt galet. Hundraprocent blöta, suvuränt! Alldeles intill tunnelbanestationen hit finns en stor outlet där vi vandrade runt ett tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabelle

Hej! Jag heter Isabelle och är 20 år. Jag bor strax utanför Stockholm och försöker komma på vart jag vill i livet. Denna blogg kommer endast handla om mina resor, min 'vardagsblogg' hittar ni här nedan. http://isabellelovisa.webblogg.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela