Beautiful Globe

En tripp till Macao

Publicerad 2015-10-17 11:48:17 i Hong Kong 2015,

Macao var verkligen inget speciellt, vet inte om det var för att jag jämförde för mycket med Vegas där jag ändå bott ett år och trodde att Macao skulle vara lite mer som där med allt samlat liksom. Men det var verkligen en besvikelse och skulle inte rekomendera att lägga tid på att åka dit, om det inte är så att man har en massa tid över såklart. 
Kände mig lite som hemma när Wynn dök upp. Dock verkade det som att de andra stora Venetian och de finns på en annan del av staden som vi uppfattade jobbigt att ta sig till. 
Men det var fint upp vid den här kyrkan, och utsikten var underbar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabelle

Hej! Jag heter Isabelle och är 20 år. Jag bor strax utanför Stockholm och försöker komma på vart jag vill i livet. Denna blogg kommer endast handla om mina resor, min 'vardagsblogg' hittar ni här nedan. http://isabellelovisa.webblogg.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela