Beautiful Globe

Ön Cheung Chau

Publicerad 2015-10-17 12:30:01 i Hong Kong 2015,

Tog en båttur ut till ön Cheung Chau och hoppades få avnjuta lika fint väder som dagen innan. Supermysigt att åka båt utan att det regnar på en, älskade verkligen vattnet i södra asien, är så fint med alla öarna överallt. 
Cheung Chau var/är (?) en fiskeö så fanns väldigt många fiskar och skaldjur överallt vi gick, något min fiskfobi inte tyckte om.
Knyt din hand och du får storleken på denna.
Hittade en strand här också men inte alls lika fin som den i Stanley, mycket smutsigare vatten och väldigt liten strand. Om du är här se till att äta och köpa allt du vill ha innan du beger dig mot stranden, här finns ingenting att handla eller äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabelle

Hej! Jag heter Isabelle och är 20 år. Jag bor strax utanför Stockholm och försöker komma på vart jag vill i livet. Denna blogg kommer endast handla om mina resor, min 'vardagsblogg' hittar ni här nedan. http://isabellelovisa.webblogg.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela