Beautiful Globe

Stanley

Publicerad 2015-10-17 12:19:46 i Hong Kong 2015,

På den södra delen av Hong Kong ön finns ett jättemysigt område som heter Stanley. Som tur var fick vi strålade sol och blå himmel under dagen vi var här. Jättefint, modernt, rent, enklet att ta sig dit. Bussturen kostade 10 HKD (ca 10 SEK) och tog 20-30 min. Vi strosade runt på marknaden, längs med vattnet och spenderade eftermiddagen på stranden. Avslutade en vacker dag med drinkar längs med vattnet innan vi tog bussen tillbaka in till city. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabelle

Hej! Jag heter Isabelle och är 20 år. Jag bor strax utanför Stockholm och försöker komma på vart jag vill i livet. Denna blogg kommer endast handla om mina resor, min 'vardagsblogg' hittar ni här nedan. http://isabellelovisa.webblogg.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela